Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 3. oktober 2008

Dagen i DAG

Er sket:
okay, først stod jeg op xP kl. halv 7 og så tog jeg i skole... der havde vi så foredrag (?) om biologi om celler og sådan noget xD I to timer!
Så havde vi to timers idræt hvor vi spillede basket!
Så tog jeg hjem og spiste frokost og sådan..
Så skynde jeg mig op i klassen igen, hvor vi havde tysk. Efter tysk, synes Casper lige vi skulle bære stole og læred og alt muligt over på lille skole (til gyseraften) og lang tid efter kunne jeg ikke mærke mine arme Oo
Så fik jeg fri, tog hjem til mor og parkede og cyklede så over til far! Så var jeg der en halv time, og så mødte jeg med Karen.
Vi købte så pulver kage og lidt pynt xD - og så regnede det mega meget - så gik vi ind og købte en paraply oo
Og nu jeg lige kommet hjem og har MEGET våde fødder!!
Lige nu ser jeg boogie xP
Senere:

kl. 6 skal jeg over til Karen, og så skal vi kl. 7 se CAMP ROCK !!!! YEAH xD!! Endelig!! Efter 3 måneders venten!! Yeah :D:D og så skal vi lave Camp Rock Kage, Weee xD
Så ca. kl. 10 skal jeg over på skolen :D Og se gyser film med klassen oo
Men ser ikke jeg vil se nogle gyser film :) TØR IKKE!!!!! Men bare være der!! Håber det bliver hyggeligt nok!!

- Spændt på at vide hvordan det ender!!

Ingen kommentarer: