Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 15. februar 2009

Amsterdaam. maybe.. When you are unlucky in one way, you are lucky in an other!

Home again!
Yeah!
Wow, jeg har været forkølet og haft hoste og haft det lidt underligt i VIRKELIG lang tid nu :o
Over en uge har jeg været forkølet.. crazy!
Well..
Vi havde en MEGA hyggelig taglejlighed!! Et tyndt hus! Som de fleste!
Og VIILDT smalle trapper!! og stejle!! Meget!
And then! The second day, it happend!
Syrret! jeg havde det faktisk ikke så godt den dag! Først gik vi på sådan et marked. Det var ikke så meget, men min mor fik købt noget syygt billigt ost Oo og virkelig MEGET, hahah
Så var vi på vej hjem og sådan!
Så fandt vi en gå gade, hvor vi havde set en butik med engelske bøger (!!!) som vi ville ind i...
De havde så ikke noget, men de sagde vi skulle kigge i en anden butik!
Den fandt vi så længere nede!!
OG DEN VAR SÅ SINDSYG FED!!!!
En KÆMPE butik fyldt med engelske bøger!! I 4 etager!! SÅ FED!! og Stephenie Meyer bøger OVER ALT!
Og så fandt jeg Breaking Dawn i paperback som jeg gerne ville have :D :D!!! WEE!!
og SÅ!! SÅ FANDT JEG EN BOG OM TWILIGHT FILMEN!!
Den er så meeeeeeeeeeeega fed!!!!! Den handler om alt med hvordan de lavede filmen og det hele, og med VILDT flotte billeder!! Store flotte billeder fra filmen!! WEE :D :D!!! Den er så meeega fed!!!
Så fandt jeg også andre bøger!;
Changeling!, The Sight, Feel... :D
SÅ VIILDT FEED!!
Så fedt det var :D Den var bare så sindsyg fed den butik!!
Efter det fik ´jeg et par SKO!!! Kondi sko!!! DET SÅ UTROLIGT!! Har manglet nogle SÅ lang tid :o wooow!!
Og SÅ!! Fandt jeg et par BUKSER!!! WE!! til 40 kr. :o Crazy!!!
Og dagen efter fandt jeg TO mere BUKSER!! wooww.. ved ikke lige hvad der skete, men main! Jeg var heldig og det var heeelt vildt!!!

Ingen kommentarer: