Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 24. februar 2009

Hvorfor fuck skulle B.T. ikke være forkortelsen for Berlingske Tidende?



Wow.. Jeg lyder virkelig på en eller anden måde som en dum blondine!
Men .. altså.. arch!
Nå, jeg skulle ha' fat i Berlingske tidende!
Og gik i en masse forskellige kioske hvor de ikke havde det.
Så gik jeg ind i en hvor der var B.T. .. og seriøst! Normalt ville jeg bare ikke regne med det var den samme.. man hallo? Berlingske Tidende.
Hvis den skulle have en forkortelse ville det da være BT? eh..
Ja okay, jeg var dum!
Men der var INTET andet..
um 14 kr..
Hvis computeren ikke pludselig var gået amok og i stå.. så ville jeg ha' købt det rigtige...
Jeg har ikke længe følt mig så dum.. eh, hvor er det åndsvagt!

Ingen kommentarer: