Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 2. februar 2009

Twilight billetteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!



Jeg har fået købt billetter til præmieren fredag!!! WE!!!!
LIGE I MIDTEN!!!! på 16 række!!
Jeg var den ALLER første der bestilte :o
Til kl 19!!! I den KÆMPE KÆMPE KÆMPE STORE sal i Palads!!!!
Plads til omkring 580 personer!!! SÅ VILDT!!! Og vi sidder SÅ godt!!!
Skal den ind med Rikke og Natasja, det bliver bare så mega vildt fedt!!!!
Jeg havde ventet i SÅ lang tid på man kunne købe billetter, og så PLUDSELIG kunne man!!

Så fik jeg totalt stress, ville ha' de BEDSTE pladser :D We!! Og fik jeg!
Det var så fedt!! Tror bare det bliver så fedt!!
Glæder mig SÅ meget til at se filmen!!

- Se hvor HELT vildt booket der allerede er!!
Og det er kun 24 TIMER siden de blev sat til salg!!
DET BARE VILDT!! haha :D Hvor er jeg heldig vi fik så gode pladser!!
WEEE!!!
(vi sidder IKKE der hvor der er grønt)

Ingen kommentarer: