Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 5. februar 2009

Okay, jeg bryder mig ikke så meget om Celina Ree, men må sige, den her video....!!!!!



Okay! Jeg er ikke så vild med Celina Ree...
MEN!! Den har video!!! Den er så helt utrolig flot!!
Jeg er helt vild med den, den er bare virkelig så smuk!
Den er så utrolig flot lavet!! Der hvor man kan se hendes siluet! - og et billede i siluetten!! Wow!! Det er bare så utrolig flot!! Synes det er så utroligt og de farver! waw!
Jeg vil nok sige, den er en af de flotteste videoer jeg har set!
Den er bare lavet lige efter mit hoved!! Også der hvor hun følger med sangen, og så sådan hvor man ikke synger mere, em, kan ikke forklare det! Ligesom der hvor hun første gang synger "ser jeg min verden forsvinde" så står det sådan stille, og det er så fedt!!
Og det med at baggrunden nogle gange bliver sort!!
Og det med pigen og drengen!!
Også siluetterne af bandet!! Så flot!!
- Det eneste minus er.. hende, haha, lyder underligt! Men synes ikke rigtig.. hun gør videoen så smuk.. altså.. Um! Det er bare ondt, haha :D Men der hvor man ser hende helt og sådan, synes ikke hun er noget hvor man tænker "wow smukt" eller noget!
Så!!
Men helt utrolig smuk video!!

Ingen kommentarer: