Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 23. april 2010

Happy Birthday dear Lintu!


uuhf!
Det er vidunderlige Lauri's fødselsdag i dag! Kan det være med glædeligt?
Ærgeligt at det er sådan en dårlig dag for mig, her på din fødselsdag! Det er bare ikke okay! Burde ikke være rigtigt!
Nå men IHVERTFALD
, Det er vidunderlige Lauri's fødselsdag, og det er en lykke-ting!
Forsangeren fra mit yndlings band har fødselsdag, så det er bare glædelses begivenhed!
Så det dejligt og en ting som kan gøre en glad :D Hvis bare man kunne høre lidt fra ham! Um!, det ville være dejligt :) Men dejligt, fødselsdage er jo de dage hvor man kan fejre folk :)

Men men!
31 år bliver du i dag! 31 mange år! Gad vide hvordan du tænker tilbage på det! Du har oplevet så meget! Wow... 31 år...
Jeg ønsker dig virkelig, at du får en virkelig dejlig og hyggelig dag!! Med familie og venner og det hele!! - Og gode gaver og masser af kager og gooooood mad :D
Hvad mon man kan give dig i fødselsdagsgave? Gad vide hvad du får fra de andre drengene? Mon du overhoved giver dig noget xD? Hihi
Åh! Jeg ønsker dig alting godt!! Lykke til for altid! Og gid, ja jeg håber højt, at du vil altid blive ved med at lave din og de andre drenges vidunderlige musik!
Stort stort stort hurra! For evigt!! - Stort tillykke med din dejlige fødselsdag og de mange 31 år!! - Som jo er ungt! :D
Ja, giv nu dig selv den gave at stoppe med at ryge, for dit barns skyld, og for din egen :) Det kunne være dejligt!!
Stort tillykke!! HURRA HURRA HURRRAAAAAAA!!!! Alt godt til dig!!

Ingen kommentarer: