Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 25. april 2010

THIS IS .. vidunderlighed!

Det her får mig bare ekstra til at tænke hvor meget jeg holder af dem:

Den stakkels vidunderlige vampyr Jared er syg! Hør ham! Hør hvor fantastisk det stadig lyder, selvom han er syg, og hans stemme har det svært! Hør hvor smuk denne sang stadig er!
Hurricane, betyder så utrolig dybt meget for mig! - En af de sange der betyder mest. Den er smuk som intet andet, og får mig til at tænke på verden!
Dog har jeg aldrig hørt den live, for de spillede den ikke til koncerten! Åh kære verden, jeg vil en dag høre den live, det er mit ønske! og det tror jeg på! Jeg bliver nødt til det!
Jared er vidunderlighed!
Tænk hvor hård det må være for ham! En forsanger, at skulle synge en hel koncert, og med en smadret stemme! Tænk hvor frustrerende det må være, ikke at kunne synge det som man vil!
Og hørt lige hvor en kraftig og stærk stemme han har, selvom han er syg! wow, vidunderlighed som intet andet!

Ingen kommentarer: