Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 20. april 2010

Take That trailer - This makes me happy



Aw aw! Hvor er det bare fantastisk at se!!
Den koncert er noget af det mest fantastiske jeg har været til!
Der skete bare så meget, og deres show var som intet andet!!
Det var virkelig fantastisk!
Og hvor jeg oh dog, håber de snart kommer og giver koncert igen!
For hvor meget jeg jo nok på erkende det, så er det jo ikke rigtig min yndlings musik stil, men stadig, så er min smag og min glæde bred, så det er spredt ud over mange steder. Men alt i alt, så vil rock jo altså være nummer et!
Men stadig stadig, så er der SÅ utrolig mange forskellige steder min kærlighed er spredt ud!
Nånå, men selvom det ikke lige er det typiske mig, så er Take That's musik, for mig, helt utrolig fantastisk! og så ualmindelig smukt!
Og den koncert, oh my, hvor var den fantastiskhed på høj plan! Det var vidunderlighed!!
Jeg håber virkelig, at de snart vil komme igen! For så skal jeg SÅ meget til koncert med dem!!
Fantastisk video alt i alt, dejlig sat sammen, smuk musik, fantastiske billeder!! Utrolighed! JEG ELSKER DET!

Ingen kommentarer: