Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 5. april 2010

Tiger køb

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har købt Magnus & Mygge - skumlesens Hævn, I Tiger for 20 kr. Kan huske jeg spillede det meget hos ida :D
Jeg har dog allerede snydt et par gange, selvom det er et spil for 6-10 årige... Så dårlig er jeg... Nogle gange er det mere svært at finde de åbentlyse ting! (dårlig undskyldning)
Nu er jeg dog også gået i stå, og ved ikke hvad jeg skal gøre... Tror jeg har fundet alt jeg skal finde på den sal, men den dumme elevator vil STADIG ikke lade mig komme op på næste sal -.-' HVAD GØR JEG GALT? ... Aner det ikke Oo Huh, 6-10 år...
Der udover købte jeg 3 gange sæbebobeler for 10 kr. ! JEG ELSKER SÆBEBOBLER!!

Men stakkels Barbie er mange for dem !
Der er altså grund til at gå i Tiger!

Ingen kommentarer: