Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 5. juli 2010

Airplanes - B.o.B ft. Hayley Williams


Hayley er så elegant, så utrolig køn og han sådan en helt igennem vidunderlig stemme.
Ja, hun er en fantastisk person, en af de få kvindelige kunstnere som jeg virkelig kan lide...
Det er bare så ærgeligt som.. Jeg var jo til koncert med dem, og den var egentlig ikke særlig god, intet specielt, og det var faktisk ikke helt fantastiske live.. og på grund af det har jeg haft lidt svært ved at hænge fast i Paramore. Jeg ved ikke om det bare var uheldigt eller om de bare ikke er så særlig gode live, eller jeg bare har været til se mange koncerter at jeg desværre kan se hvilke der er bedre og mindre bedre..
For alt i alt, så laver Paramore nogle fantastisk sange. Det gør de virkelig, og Hayley har sådan en smuk stemme. Men stadig, de har aldrig fanget mig TOTALT! Aldrig så meget at jeg ville vide noget om medlemmerne osv. Men deres musik er virkelig godt.
Nå nå, til den HER sang!
Hvad jeg ved er aller bedst er rock eller pop og så med RAP indover. Jeg ved godt det her ikke er rock eller pop med rap indover. Det her ER Hip Hop, med et vers hvor det ikke kun er rap - meget normalt. Men, ihvertfald, nu når jeg elsker denne blanding med rap så meget, så elsker jeg selvfølgelig også hip hop! Ikke min yndlings genre, men jeg må sige der er VIRKELIG meget vildt fedt hip hop music!
Og den her rapper sammen med Hayleys smukke stemme, det er bare så utroligt smukt...
Jeg har dog kun hørt sangen få gange, så at høre den flere gange, kan måske få mig til at blive helt vild med den ;)
Let see!
og og, noget om videoen..
Lige kort, vil jeg sige. Siluetterne af Hayley er helt utrolig flotte! Jeg elsker det lys! Og det rum de står i, er virkelig fedt! - og så elsker jeg de bevægende fotografier!

2 kommentarer:

Katrine sagde ...

Altså, nu er jeg en gigantisk Paramore fan, og de har fanget mig så meget, at jeg høre deres musik hver dag. Jeg tror jeg ved ret så meget om medlemmerne, specielt Hayley, for ja, hun er virkeligt noget specielt!
Jeg kan dog ikke forstå hvordan du ikke har synes de var gode live, for jeg foretrækker dem faktisk selv live :o
Hvis du ikke har set The Final Riot, så søg på det på youtube, dér kan du se hvor fantastiske de er live!:D
Og jep, jeg elsker også sangen utroligt meget! Og når man læser teksten, bliver den bare endnu bedre!

Line sagde ...

Hej :) Det var da hyggeligt du lige ville skrive xD hihi!
Jeg så dem live i december, og da jeg har været til så mange koncerter så jeg snart ikke kan tælle dem mere, så har jeg noget at sammeligne med - og jeg synes ikke de var noget specielt live. Jeg er virkelig ked af at sige det, for jeg elsker virkelig deres musik, men de fangede mig bare virkelig ikke live. Ikke fordi de er direkte dårlige live! Slet ikke! Men de er langt fra det bedste jeg har set :) :)
Men du skal virkelig beholde din kærlighed for dem!! Det er virkelig dejlig at se!!

Jeg har hørt noget om der skulle ha' været problemmer mellem nogle af medlemmerne en gang, og de derfor holdt en pause for at få det hele til at fungere igen! Ved du noget om det? Jeg er nemlig ret nysgerrig!

Og hvordan fandt du min blog :) :)?