Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 6. juli 2010

Sadness of Tour de France

Ah, så er vi lige startet! Mig super glad og spændt! yay yay, nu sker der jo snart en masse spænding! Og hvad bedst er? Den kære Jens Voigt er tilbage!!! Men altids yndlings cykelrytter!! Så jeg er happy!
Og Andy og Fränk Schleck er godt i gang, super duper, de når langt!
Og hele 4 danskere på Saxo Bank dette år, og to nye! Det bliver da super spændende!!
Men så kommer etape 3, den frygtede og ventede etape i år!
Med BROSTEN! .. ja sgu!
Og som min kære Jens sagde efter etapen: "- Det er idiotisk af arrangørerne, og jeg kræver en offentlig beklagelse, hvor løbsledelsen siger: Kære ryttere, vi lavede en stor fejl ved at have sådan en etape med i løbet" - flere gode citater kommer senere...

Det var lyseslukkere for dette år, og lad os håbe der ikke vil komme flere!
For det sindssyge sørgelige der skete i dag! - Fränk styrtede! - Og så lå han der, helt uden at bevæge sig, bukket lidt sammen, i vejkanten, i sin Saxo bank trøje med det Luxembougeske flag - så der ingen tvivl er om at det er ham. Hans cykel helt forsvundet.. eller er det den der ligger midt på vejen? Kaos! ¨FRÄNK ER NEDE! Chock! Jeg havde næsten lyst til at græde!
Senere får vi af vide at Fränk er UDE! UDE AF TOUR DE FRANCE!!! Chock! Og man får lyst til at bryde sammen! - Jeg var i chock of vildt bange for hvad der var sket med den kære Fränk!! - Fränk som jeg sidste år så, kæmpe sammen med Andy, de var fantastisk! Så langt! Jeg elskede det!! - Jeg ELSKEDE at se dem! Og kunne ikke vente til næste!! - Men så... 3. dage i Tour de France.. er FRÄNK UDE!! Vi får ham ikke mere at se!! Så sørgeligt, så utroligt sørgeligt!! Han fik tre brud på sit venstre kraveben! Blev fløjet hjem til Luxemboug og på hospitalet.. åh dear!
Og samtidig! Samtidig, raser hans kære lillebror afsted, og kæmper som vi ikke troede han kunne! og den gule trøje bliver vundet tilbage til Saxo Bank og Andy er langt fremme...
Bekymret lillebror Andy sagde hurtigt efter at han var ligeglad om Fränk var ude af touren eller ikke, bare han var okay! "Selvfølgelig er det hårdt, at vi mister ham, men jeg håber, at det kun er kravebenet. Bare han er okay. Det er det vigtigste"
Og han var også helt utrolig vred over etapen (har desværre ikke citatet her)
Jens fortalte også: "Dette her er meningsløst. Det er perverst at have sådan en etape med i Tour de France. En af mine bedste venner er ude af løbet, og det var skrevet på forhånd, at sådan noget ville ske" GO GO JENS!

Alt i alt er jeg overlykkelig over at Jens er tilbage! Jeg bliver så glad hver gang jeg ser min yndlings cykelrytter!
Men jeg er totalt i chock og sorg over at Fränk ikke vil vende tilbage til Tour de France i år :S Så sørgeligt... suk suk....

Ingen kommentarer: