Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 17. juli 2010

Robbie... I Take That... IGEN??


Oh no dear!!!
Jeg læste lige denne artikel:
Robbie: Det er som at komme hjem
Og fandt ud af at Robbie nu er blevet medlem af Take That IGEN!!!
Åh noooo!!
Seriøst, jeg elsker Take That, de fantastiske og så helt utrolig søde! - men at Robbie er med igen?! EJ!!! - Han har sagt SÅ meget lort om dem, svinede dem til!! Og han er SÅ anderledes nu, end de er!! Det virker SÅ underligt!! - Bare de ikke giver for meget efter de andre!!
Øv, synes jeg sgu er lidt surt...
Ikke fordi jeg har SÅ meget imod Robbie, han er sgu fin nok, altså dygtig... men han opfører så bare IKKE særlig pænt!! - og SLET ikke som dem!!
Og nu laver de et nyt album sammen alle sammen! - og sikkert en ny tour (håber jeg) - jeg skal SÅÅÅ meget ind og så dem igen xD - De var SÅ fantastiske live!! Vil SÅ gerne ind og se dem igen! - og nu er det så med Robbie... det bliver sgu lidt mystisk!
Men hvis de tror det er det rigtige og det bedste - så er det jo fint! Det virker jo som om de alle er virkelig glade for det, og det hele er godt igen! - Det bliver interresant at se hvad der sker..

Ingen kommentarer: