Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 1. juli 2010

ECLIPSE - best of them all! - Fantastiskhed!

Eclipse

Okay, jeg har utrooooligt meget at fortælle.. det bliver nok over flere omgange!

Um! Jeg kan ikke vente med at se den iiigen!! SERIØST!
Først og fremmest kan man uden nogen tvivl sige, at den her, var den bedste af ALLE filmene, INGEN tvivl.
Det var en STORT overraskelse for mig! Ja seriøst.. Denne film var faktisk GOD! DEN VAR GOD! - Selvfølgelig vil de altid være gode eftersom de er lavet over nogle af mine yndlingsbøger.. Så fordi historien er så uendelig fantastisk, vil det altid være fantastisk!
men hvis man så kigger på Twilight filmen så var den virkelig - NOOO! Jeg mener det! Dårlig kvalitet! De har ikke haft så mange penge, og like hell dårligt lavet efter bogen! BADH! Jeg hader den for det!! Så er der New Moon. Owf! Den var virkelig flot lavet! V-I-R-K-E-L-I-G! Men så havde jeg stadig den tanke på... altså, bogen... jah, de fik ikke sjælen fra bogen med - nej! og den lever slet ikke op til!!

- MEN! Så kommer ECLIPSE!! - og ja! Selvom film på ingen naturlig måde kan måle med disse vidunderlighedsfantastisklig bøger - så er den her film, så er Eclipse.. VIRKELIG godt lavet efter bogen SERIØST!!! TAK TAK! - Den var virkelig fantastisk!! Jeg MENER den! og den fremkalder min kærlighed for bøgerne på HØJT HØJT plan!.. Ja, jeg kan roligt sige.. Den her film er FANTASTISK!
En ny instruktør også! Og han fik sgu fanget det meste! Den film er så utrolig flot! Virkelig virkelig flot! De har endelig fået tons tonsvis a penge til at lave denne! Og den er virkelig smuk! Wow! Og historien er virkelig smukt fuglt! Ja! Seriøst! ... Jeg vil selvfølgelig altid hader filmatiseringer! men den her er altså virkelig flot lavet! Og jeg mener det - Jeg ELSKER den film!!
Nånå.. historien i sig selv, kan jeg jo ikke rigtig tale om, den kan man jo ikke bedømme, den er fra bøgerne og er the best ever! LÆS DEM!!
Men.. okay så!

Oh.. something made my team Jacob... Noo? .. serious? Ah! Yes...something is very wrong.... HELP ME!!!!!!!!!
Ja, jeg hader Jacob, JA JEG GØR! Den helt utrolig irriterende ulv -.-' (irritere mig han skal være ulv - MIT YNDLINGS DYR) Jeg hader ham seriøst.. det sker ikke tit, men MAIN! Hvor er han bare sindssyg irriterende den dreng i de bøger... gid han bare kunne.. GÅ VÆK!

Men men... Jeg ved ikke hvad de gør... jeg ved det simpelthen ikke... men de film.. og ja, nok også meget den kære skuespiller Taylor Lautner, får mig SÅ meget til at kunne lide Jacob - JA SERIØST - jeg sagde det!! Jeg ved ikke hvad der sker! Men MAIN! Man får ondt af ham! Ja man gør sgu!! Og han er heeeelt utrolig sød.. og man tænker bare "Ah Bella se nu!" og hvis man ikke kendte til Breaking Dawn ville man jo tænke "Hm.. hvis Bella ALDRIG havde mødt Edward.. så ville hende og Jacob jo uden tvivl være sammen... sørgeligt..." - Ja.. men dog, kommer der en helt igennem fantastisk forklaring i Breaking Dawn på hvorfor de to (Jacob og Bella) ikke kan benægte og er helt igennem forelsket i hinanden.. det er ret interessant.. Ja! Jeg HADER virkelig.. og jeg mener VIRKELIG meget, grunden til det! ja jeg gør, det er sørgeligt og forfærdeligt - og jeg ville ikke fortælle det, for så vil jeg afsløre noget - men.. alt i alt.. så er det godt! For det gør at det hele giver mening og får det hele til at hænge sammen, og giver den helt utrolig gode grund til hvorfor Bella og Jacob er så tiltrukket af hinanden! Jeg elsker at denne grund og løsning kommer! Dog synes jeg det er så igennem forfærdeligt :S - Men ikke mere snak om det!
Ja jeg hader Jacob, han irritere mig grænseløst.. men jeg må erkende, jeg har fået mere forståelse for ham nu gennem filmene.. Den måde de fremhæver det, viser at ja.. jeg forstår ham ihvertfald bedre nu! Ja jeg gør, og je har jo vidst det, men bare været så uendelig irriteret på ham! Men jeg er nu sgu stadig virkelig irriteret på ham!! Og især til sidst i Breaking Dawn - IIIIH!!!! (Jeg kunne dræbe ham - okay voldsomt.. Lød forkert!! - Men som en forfatter!) doch.. dumme Jacob!

Nej, jeg er slet ikke Team Jacob...
Men jeg sad derinde i biografen. De stod på et smukt bjerg - der var sne, og en helt igennem smuk udsigt.. og så tænkte jeg sgu.. "Oh my dear - i dette øjeblik... jeg tror jeg er blevet Team Jacob... oh my! WTF"... Ja, jeg tænkte det midt i filmen der xD Men nej.. jeg er ikke Team Jacob, aldrig!! ALDRIG!!!!!
Det der Team halløj..
Det lyder underligt ikke? Men det viser bare hvem JEG synes Bella skulle ha' og blive hos :) Og der er jeg klart Team Edward! Yay!

Men alt i alt - Lets talk favourites
Jeg har en yndlings person.. og denne person er uden NOGEN tvivl min totalt yndlings i de her bøger...

Det er Seth! . Okay, han dukker først op i Eclipse.. men han er noget af det - og jeg mener det - han er noget af det SØDESTE!!!! Han er en kær Quileute stamme dreng, på omkring 15 år og bliver også varulv! Han er bare en lille dreng, i evigt lykkeligt humør og BEDSTE venner med ALLE - Han elsker alle og hører til alle steder og han er helt simpelt det SØDESTE!! Åh altså! Kære Seth (et af mine yndlings navne foresten)...
Seth i filmen?
Som jeg har skrevet før - ja det har jeg - så er der et helt utroligt fantastisk cast på ham! Den dreng som spiller ham er simpelthen så utrolig nuttet og sød, og er bare perfekt for Seth! - Han er desværre ikke med meget - for det meste bare som ulv :) Men åh.. den kære Seth...

Åh ja, FILMEN
Jeg har allerede skrevet meget om hvad jeg synes om den ja, og den er faaaantastisk - som i ved nu! Men de har HELT utrolig simpelthen fået så fantastisk meget med fra bogen og en masse HELT VILDT gode replikker med!! AW! I loooove it!! Og der er SÅ SÅ SÅ mange HELT utrolig morsomme replikke! Ja helt VILDT! Hele biografen flækkede af grin SÅ mange gange og det var bare FAAAAAAANtastisk!! Ja, iih! Den er fantastisk løst den film, like crazy morsom, like crazy spændende, utrolig dejlige mange fede samtaler! Intense,spændende, vilde... iiiih altså!!!


FORSÆTTES....

Ingen kommentarer: