Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 25. juli 2010

Ny video - Inuyasha


Uf! Jeg har lavet en HEL video!! Med en HEL sang!!! - Yay for me! - er jeg ikke god :o?

My favourite parts in the video (made by me):
0:58-1:00 - Jeg synes det ser ret fedt ud de to klip sammen!
1:14-1:16 - Yay, sejt lavet af mig xD
1:41-1:47 - synes jeg ser SUPER godt ud! Især når hun falder ned!! - bare ærgeligt der er problemmer med lyden lige der :S
2:17-2:24 - min TOTAL favourit part i HELE videoen!! Synes det er SÅ fedt (selvglad) - seriøst!! Og de to første klip er FANTASTISKE!!!! Det er de virkelig, jeg er helt helt helt vild med dem!! og det sidste også!!

My favoruite clips, which I have used in the video:
0:00-0:06 - aw, siger jeg bare!
0:26-0:41 - seriøst! En af de bedste scener nogen sinden i InuYasha xD (ELSKER InuYasha's ansigtsudtryk.
2:17-2:24 - jeg er helt seriøst totalt sindssyg vild med de her tre klip!! Synes de er HELT igennem fantastiske!! Især 1 og 2, og mest af alt 2! Virkelig - det er bare FANTASTISKHED!
2:43 - 2:48 - Totalt genial scene xD
2:48 - 2:51 - Jeg ELSKER den her scene! Den er VIDUNDERLIG!! - Jeg elsker hvordan det hele er sat sammen, ser SÅ FLOT UD!! - Jeg ELSKER DEN!!
3:29 - 3:30 - Det her klip er så helt utrolig smukt!
3:35 - 3.39 Genialhed hvis du følger InuYasha's ansigt!!
3.43 - 3.45 - Human InuYasha xD

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Yay for you! du er super go' :o) Knus Lone

Line sagde ...

Taaaaaaak :D :D