Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 18. december 2011

Best interview in HISTORY

SERIØST!! Bedste interview freaking EVER!! (og at gå amok!) Seriøst.. seriøst... *at have ingen ord*
Jeg ved ingengang hvad jeg skal sige! Det skal bare være her, så jeg altid husker det! Dear goodness.
Men *host*. Sådan set, det er lagt på, så vi er i stemning (vi=mig og mig) til at jeg skal ind og se SHERLOCK HOLMES 2 I MORGEN!!! Total forpremiere og happiness, og jeg er insane spændt!!!!

Nej men, seriøst! Læg liiiige mærke til, at nærmest hver gang Robert siger noget, kigger han MEGET åbentlyst på Jude for at se hans reaktion!!! Og der hvor interview manden siger han er smuk, så kigger han også på Jude, for at se hans reaktion!! og Jude siger "Det sandt". ARGH. Hahahahaah xD Nej men nej nej nej nej... Anyway, no doubt these guys are actors xD - Men deres venskab er samtidig virkelig specielt- Det utroligt at Jude ikke bliver sindssyg af at køre med ned af Roberts vej. Men det er vidst bare det der skal til for at skabe venskab ^^
(btw, Robert - du skulle have beholdt de briller på!)

Ingen kommentarer: