Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 24. december 2011

Sherlock Holmes: A Game of Shadows

Korte tanker omkring filmen ^^

Jeg forstår ikke hvorfor den har fået så dårlige anmeldelser.. jeg mener, gosh! Den er både SYGT spændende, VILDT sjov, VILDT underholdende, virkelig flot, og fungerer bare så godt!
Jeg var inde og se den den 19, og synes det hele var lidt vildt.
Men jeg må sige, Sherlock Holmes 2, er MEGET bedre end 1'eren. De har simpelthen taget ALT det som fungerede super godt i 1'eren og pruttet det ind i 2'eren og tilsat en masse mere fantastiskhed.De fede effekter med slowmotion, og små vilde detaljer - jeg er HELT vild med det, og det ser SÅ vildt ud!! Ved sgu ingengang hvad det hedder, men det skaber bare noget HELT specielt til filmen.Jeg synes seriøst den havde det hele, og de var bare rigtig godt med!!
Jeg var ikke så glad for 1'eren, fordi der var så mange ting, som ikke var rigtige... altså i forhold til de rigtige Sherlock Holmes historier!! - Men nu er jeg altså kommer over det, og ser filmene som selvstændige med inspiration fra de oprindelige Sherlock Holmes historier.. Og SÅ, når jeg er kommet over det, så er de bare FANTASTISKE!! Men seriøst, 2'eren slog uden tvivl 1'eren! Og meget meget lidt og lige tilpas Irene Adler - Så jeg happy ^^ Og så er skuespillerne jo også bare VIDUNDERLIGHED! - perfekt man! Jude Law og Robert Downey Jr.! - Det kan jo ikke blive bedre! Så var der Jared Harris som spillede Moriarty, og på en eller andet sindssyg måde, var han bare SÅ perfekt i den rolle!! Det virkelig mærkligt, da jeg altid har set Andrew Scott som den perfekte Moriarty (Han ville selvfølgelig ikke passe ind i andre udgaver end Sherlock) - men Harris og Scott har så lidt tilfælles, men alligevel var Harris bare SÅ fed i rollen!! Den måde han spillede på, og hans udseende og store mellemrum mellem tænderne (ja seriøst) det var bare SÅ rigtigt!!
Noomi Rapace var også virkelig fed i filmen! Og hendes rolle passede bare så rigtigt ind i det hele! - Fed karakter også! Især i den første scene med hende - OW fedt!!!
Men den var simpelthen så spændende og fed den her film!!Alt i alt - SUPER god underholdning!!!

Ingen kommentarer: