Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 8. december 2011

Julekalender this year - I love it

Julekalenderen i år, på tv2, er bare... FANTASTISKHED og jeg er total vild med den.
Ludvig og Julemanden

















Og den skal bare ses ses SES!! Og jeg kan ikke VENTE til i morgen og til alle de andre dage, for den skal bare SES! Yay!! - Den er altså virkelig fantastisk og spændende og super sød. Karakterne er så søde, og fantastiske.. og jeg bruger ordet fantastisk for meget xD
Ja, der er nu ikke så vildt meget at sige. Andet end den er fantastisk, og dejlig og fantastisk og dejlig *.*
Skuespillerne også virkelig dygtige og imponerende! Selv den 11 årige hovedperson er virkelig dygtig. - Dog er alle ikke lige gode, sjovt nok. Der er en enormt irriterende pige som spiller vildt dårligt og har nogle virkelig dårlige replikker, og så er der en VILDT irriterende dreng, som jeg bare synes skal GÅ VÆK!!! - men sådanne karakterer skal der jo også være!
Det her er altså virkelig noget der skal ses og nydes, og det er perfekt som julekalender! Et afsnit hver dag, og hver gang de slutter vil man se mere. Samtidig gør den en i julestemning!! Og man får lyst til at synge højt med hver gang titel sangen er der!! (er i mit hoved nu)
Virkelig, jeg må sige, en af de bedste - hvis ikke den bedste - julekalender jeg har set. So far, den er jo langt fra færdig. Men den er sgu på højde med Jul i Valhal som er min yndlings julekalender. Måske den kan slå den?!

DET JUUUUL <3

Ingen kommentarer: