Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 9. december 2011

Ny video - Videogames

Så jeg har lavet en ny video (et stykke tid siden faktisk)
Hm, den gad sgu ikke rigtig gemme eller noget, og jeg kunne ikke finde en fil-slags, som man kunne uploade her på siden.. sååå. Youtube, skjult, det blev! .. og dårlig kvalitet :( og den hakker -.-' Plus at der er en mega mystisk sort stykke til sidst?! - Ah, det går ikke godt med det program!! øv øv, men den kan sådan på en måde ses nu!

Synes den her sang er virkelig smuk og dejlig. Stille og rolig.
Jeg prøvede at bruge så mange smukke Disney billeder som muligt. Der er simpelthen så mange kunstværker i Disney film, som man ikke rigtig tænker så meget over? Så jeg har fundet så mange jeg kunne, og prøvede at lave en video med dem :)
Og det er så den her! Yeah! - synes sgu den blev ret god

Ingen kommentarer: