Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 22. december 2011

The Hobbit



Kan jeg.. nej. Freaking Hell, my dear goodness...
THIS IS FUCKING PERFECT!!
Jeg kan SLET ikke komme mig over den her trailer - jeg er mundlam!! Arghaahhhhhhhh (at gå amok)
Seriøstt...Hvordan kan det virke SÅ perfekt?!
Jeg er så, så så så så, freaking stolt af Martin Freeman. Sweetheart, du gør det FANTASTISK! Jeg tror sgu aldrig jeg har set ham gøre noget så fantastisk. Det er SÅ perfekt, det er SÅ meget som det SKAL være!
Og på en måde, som jeg aldrig aldrig har følt det før, så føler jeg bare at han er PERFEKT HELT PERFEKT som Bilbo!!! (Har altid synes han var VILDT godt valgt - men nu, nu! Han ER det eneste og eneste og mest fantastiske og perfekte valg) Bare hør hans dejlige stemme!!
Og ja, det laver jo sådan set om på en masse, så det kan passe med to film. Men ved I hvad? JEG ER LIGE GLAD!! Jeg elsker bogen, men jeg er LIGE GLAD!! Jeg er endda glad for det, for så kommer der flere FILM og endnu mere FANTASTISKHED!
Freaking goodness, den har premiere til næste december, hvordan kan det være muligt at vente så længe?!?! (Og hvordan kan det være muligt allerede at have så lang en trailer?)
Gosh!

Ingen kommentarer: