Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 30. september 2008

Chris Martin? og kendte med kærester

Line fik lige et lille kort flip over ham.. Hvorfor? hm.. Hvorfor dog det oO?
han er bare virkelig så chamerende xD
Den her video ikke:

Wow siger jeg bare :o
For det første - JEG ELSKER DEN VIDEO!! Den er seriøst bare FANTASTISK!!! Og elsker de mega tukis øjne Chris Martin får xD Men virkelig, i den der video, der er han altså chamerede!!! xD hahaha. Elsker bare den måde han vipper frem og tilbage og på en måde danser, og tar armene frem, det ser bare så fedt ud!! Hvordan kan folk ha' sådan en rytme! Main! , og trommeslageren, Will, han er bare så sød xD


EeeeeeeJ!! jeg synes det er så sødt at tænke på at nogle kendte (helst ældre - ikke teenagere og i starten af 20'erne) Har en kæreste eller Kone (ikke hvis det er piger der har en mand)...
Synes simpelhen det er så sødt og dejligt, tænk de bare har en de holder så meget af! Wow.. synes det er så dejligt!!
Som fx. alle dem fra The rasmus - har alle en kone/kæreste og har alle børn, ååh, hvor er det dog bare sødt!! Synes bare det er SÅ dejligt :D Imgh! Virkelig så dejligt!! Wow..
(fik jeg lige ud af at tænke på Chris Martin, og han er har jo også en kone :D)
"Jonny Buckland is the godfather of Martin's daughter, Apple, the other being Simon Pegg" - EJ hvor sødt er det liiiiig?!?!?! han er så nær ven med sit bandmedlem at han bliver hans datters gudfar, åh, hvor er det altså bare FOR SØDT!!! UMGH!!! Og Simon Pegg er en anden kendt... Hvor er det bare søøøøøøøødt!!!!!
UMG! Jeg synes bare det er så sødt at kende får børn og kærester og har en så nært forhold til nogle. det er bare så dejligt!! Iih!! Kan slet ikke beskrive det!!

- Okay, det lyder ret underligt det her Oo

.. og jeg ved ikke hvorfor jeg synes kone skal staves med stort i dag oO

Ingen kommentarer: