Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 6. september 2008

Dance grand prix er noget lort!


Jeg tror der må været gået noget galt...
Danmark blev ved med at ha' højest karakter hele dansende igennem, fra dommerne, de havde top-karakter og førte hele vejen igennem...
Så kom stemmerne fra landene... Danmark fik SÅ LAVE KARAKTERE!! Og Polen fik SÅ HØJE KARAKTERE hver gang!! Og Polen var slet ikke gode...
Der er noget helt galt..
VI ENDTE PÅ EN 6. PLADS!!!!!!!! De er det sygeste lort jeg nogle sinden har set!!
Vi var SÅ mega meget de bedste!!
Og så lige POLEN!! Hvis nogle af de andre vandt ville jeg forstå det... Men POLEN?! ARGH!
Det er bare for dårligt!!
Danmark skulle så mega meget vinde... var så meget mega mere gode!
Det kan simpelhen ikke være rigtigt...
DET ER FOR DÅRLIGT!! Sikke noget lort!!

- Ja, jeg er en dårlig taber! (Selvom det ingen gang var mig der dansede)

Ingen kommentarer: