Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 11. september 2008

Coldplay video



MY GOD!! Jeg er simpelhen så over mega meget vild med den her video!! IHM!! Jeg er så vild med den!! MAIN!! OG det tøj!! MY GOD!! Jeg elsker den video!
Shiiiiiiiiiiit hvor er den feeeeeeeeed!!!!

og de guitarer :o ARGH!! JEG ELSKER DEM!! Shit!!! Hvordan kan man lave en så fed video!?!?!?!

1:18 - 1:27 - det ser SÅ MEGA fedt ud!!! IIH!!! Den måde gør det der med at slå mod kameraet og det, det ser SÅ MEGA FEDT UD!!!!

Og elsker der hvor de går i bjergene det SÅ flot!!!
Og der hvor de er ved klaveret!! Det så nice xD
2:28 - 2:43 er bare VILDT fedt xD . og de guitarer!! IIIIH!!! de er bare alt alt FOR FEDE!!! Og det tøj!! GOD!!

Og der hvor han går i sneen er så fedt xD haha! Det ser nice ud!!
IIH!!

JEG ELSKER BARE DEN VIDEO!!!!

Ingen kommentarer: