Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 8. september 2008

Corfitz og The Dreams


Er han ikke bare søøød?!
And, Oh God, Corfitz!! Du må ikke ryge :S ARH!!! Det så usundt og farligt!! Pleaaase!! ryg ikke... det noget øv -.-
Men main! han er sød xD


han er virkelig den sødeste "kendt" jeg nogle sinden har set!!

Helt seriøst!! De drenge (altså også de andre) de var SÅ meget nede på jorden, og bare totalt søde!!
De var bare taknemlige for vi overhoved ville ha' autografer af dem!! Og blev sådan helt "hvad? mig? sikker?" når folk ville ha' et kram fra dem!

Virkelig!! WOW!! Og først havde Hans et problem fordi han ikke kunne finde en tus at skrive med xD
- Så kom Corfitz langt om længe!! Han kom først efter de andre!! Og jeg spurgte ham så om han ville skrive på mit papir!
Og han tog taknemligt mod sedlen og smilede mega stort!
Så skrev han og sagde "Vær' så god" og jeg sagde "tak skal du ha" eller " 1000 tak!"
og så gav han mig bare det SØDESTE smil!! woohw!!

Det var bare så vildt så søde de var!! My God!!
Jeg stod bare normalt og ville købe nogle The Dreams ting efter koncerten. Og så PLUDSELIG!!
Så kom de der bare... og så var de der bare og jeg var bare "Wow? What?"

Det var bare SÅÅÅÅ VILDT!!!
- Billeder fra koncerten i Nibe... Min mor har resten xD

- Og MAIN!!! Da de optrådte!!! Corfitz og Eirikur var bare SÅ søde!! Og de sagde bare så mange fede ting!! Selvom deres mikrofon desværre var lidt lave!! Men shit de var søde xD - de sgu dejlige de brødre!!

- Og Hans Edward spyttede vand på mig, iiih :D xD

10 kommentarer:

corfitz-xp sagde ...

fuck du er heldig
jeg var også til koncert på bornholm med dem (bedste dag ever) MEN! min venidens mor ville hjem så snart de var færdige så fik ikke talt med dem MEN!(igen)jeg fik corfitz vandflase næseten lige så godt som en autograf hehe
kh en stor the dreams fan :)

Line sagde ...

nåh øv, ærgeligt! Haha, men ellers fedt :D

Anonym sagde ...

ååårh snyyd. eirikur stødte engang ind i min skulder og så sagde han undskyld. haha. så sødt. jeg har været til 2 koncerte :D

Line sagde ...

ja, hehe :) De er så helt utrolig flinke :D

Anonym sagde ...

SÅ snyd D: må ikke komme til koncert for min mor før jeg bliver 15! D: (er kun 12 D:)vil bare SÅ gerne møde dem! :D From Celine A.K.A. The Dreams biggest fan!! :D

Line sagde ...

Åh! Det jeg virkelig ked af at høre, hvor er det ærgeligt!!
Koncerter er det bedste jeg ved!!
Du må bare blive ved med at forsøge og spørge hende, så måske engang får du lov :D
Du kan fx. spørge hende om du ikke må hvis hun også tar med!
Koncerter er intet "voldsomt" eller noget på nogen måde :D

Celine sagde ...

meen... ved du hvor og hvornår deres næste kncert er ? :D

Line sagde ...

Det kan du se på deres hjemmeside: http://www.the-dreams.eu/ ;)
Næste er i Århus i dag ;)

Lige nu er der så kun 2 koncerter tilbage, men de planlægger tit koncerter, så du må bare holde øje med siden ;)

Celine sagde ...

okai takker :D'

Anonym sagde ...

Hvor kan man se hvornår deres næste koncert er? o.o