Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 16. april 2009

Det mærkeligste dyr = DUER!


Jeg har sagt det! Og jeg har sagt det mange gange!!

DUER ER BARE SÅ MEGA UNDERLIGE!!
Det så vildt! De er så utroligt igennem underlige de duer.. Hvad er der med dem?
Deres hoveder, frem og tilbage, frem og tilbage, frem og tilbage - HELE tiden!
Men, HVORFOR? Hvorfor? hvorfor? Hvorfor gør de det? Hvad er der dog galt med dem? Det er så mystisk! De er bare så utrolig underlige!!

Og så sidder de på lygtepælende, ALTID, og glor på en, og venter på man går under den!
GÅr under lygtepælen, så den kan skide en LIGE i hoved! Og den venter virkelig!
Så jeg går ALTID udenom dem!!
mystiske dyr!
Og så kan de jo ikke tåle ris? Hvilket er mega underligt!
Meeen hvis man smider med ris? Hvad så? SÅ ER DE SÅ DUMME AT SPISE DET! Doh! Utroligt!

Jeg synes virkelig bare de er så VILDT mærkelige! Og jeg forstår dem virkelig virkelig ikke!!
De er noget af det mest underligste!!


MEN! Sådan nogle freds duer, helt hvide! Og brevduer! DE FLOTTE! Dem kan jeg lide. Men de er heller ikke på NOGEN måde de samme som de underlige andre duer!!


MEN SERIØST! Hvad er der med de hoveder og de fugle`? Hvorfor skal de vippe så grimt og underligt frem og tilbage UM! Så MYSTISK

Ingen kommentarer: