Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 23. april 2009

TVILLINGER - helt fantastisk

Image and video hosting by TinyPic
Well..
Um!
Når du er en-ægget og twe-ægget tvillinger... Så er det helt forskelligt, at virkelig, langt langt fra det samme!
Virkelig, de burde ikke hedde det samme!
Det burde det virkelig ikke..
Den ene burde hedde tvillinger og den anden .. bare noget andet! Virkelig...
åh ja.. Nåh, men...
Virkelig, det er jo på ingen måde det samme, og det burde virkelig ikke hedde det samme!
For det er to så forskellige ting!
Så jeg synes virkelig det skulle hedde to forskellige ting.. bum!
Forresten så synes jeg tvillinger er virkelig interresant... eller.. Jeg synes virkelig det er spændende, og fantastisk!
To personer, som er født på samme tid, som har ligget inde i maven sammen.
Især en-ægget. Et æg, som har delt sig i to, så det blev til to personer, med samme gener. De høre jo sammen. De er jo næsten en og samme ting. Det må være så utroligt at ha' det forhold. Tænk at et æg har valgt at dele sig i to, og blive to to. Tænk af være en halvdel af hinanden.
Synes det er så fantastisk at tænke på. Wow... Det så utroligt!
Tænk bare at ha' sådan et tæt forhold til en person. Et så utroligt tæt forhold, som ingen andre kan ha'. Du kender hinanden ud og ind, for i er en del af hinanden, i høre sammen.
Wow, det må bare være så fantastisk, sådan ville jeg gerne opleve!
Jeg synes det er så utroligt! WOw, så fantastisk!!

Ingen kommentarer: