Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 14. april 2009

Påsketid og Påskeslik!



Så blev det påske!
Og så kom slikket!
Mmh!!
Jeg har fået så mange påske æg at det er vildt :o Har aldrig fået så mange!!
Jeg fik først af min far, i to fine pappåskeæg og så med 4 poser slik og en lille boks vingummier, mmmh!!!
Så regner man selvfølgelig ikke med at få mere :o
Så holdt jeg videoaften hih :D Med Karen, Katinka og Astrid!! Så fik jeg TO påskeæg!! Viildt flotte!! Det ene kæmpe!! Wow!
Så fik vi gæster på besøg, min mors fætter og hans børn :D Så hyggeligt! Så fik jeg en chokolade hare :o um! Vildt!
Sååå! Var jeg til påskefrokost i går hos Mia! SÅ hyggeligt!!
Og så fik jeg et pappåskeæg FYLDT med slik af HVER af mine dejlige søskende :D WOW!! Så vildt :D mmmh!! Vildt lækkert!!
Så jeg har bare SÅ meget slik nu!!!
På billedet er det der er tilbage, minus det ene påskeæg fra katinka som er hos min mor, og pappåskeægene af far, er ude i gangen (men slikket er der, minus en pose)!!

Og nu ligger det slik ved siden af mig, og råber "SPIS mig" um! Der er så meget :o Det vildt!!!

Ingen kommentarer: