Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 23. april 2009

I dag er det Lauri's fødselsdag...


HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!


SÅ er det den kære Lauri's fødselsdag!! Hvor dejligt :D
Jeg ønsker dig en helt vildt dejlig fødselsdag!!
Du er bare desværre ikke hjemme.. sammen med din søn og kæreste :)
Men jeg håber du får en dejlig dejlig dag alligevel!! Med alle de andre drenge fra bandet og crewet og det hele :D


30 åååår!! Du fylder jo rundt! Hvor det bare vildt :D Og dejligt!!
Nu har du snart i overhalvdelen af dit liv levet af at lave musik, og optrådt over hele verden :D
Hvor er det vildt! Jeg håber virkelig du får dig en virkelig dejlig dag!
Det fantastisk med 30 år! Det vildt!!


Jeg ønsker dig en virkelig virkelig dejlig dag! Og en masse sjov og hygge! En masse gode gaver, og vi må håbe de andre drenge husker din fødselsdag :D
Alt held og lykke, og jeg ønsker dig for evigt et fantastisk liv!
Stort stort stort tillykke!!
Hurra hurra :D

Ingen kommentarer: