Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 30. april 2009

Sjovheds spørgesmål!

Hvem var den sidste ..

Du snakkede i telefon med: Min far tror jeg nok..
Du skrev til: eh.. min mor tror jeg det var
Den sidste koncert du var til med: Hvem jeg sidst var til koncert med? En person eller bandet? eh? Nåh, det må være... The Rasmus koncerten (ååh..) Med Stine og min mor :D
Der kyssede dig: ingen? eller jo min mor på kinden, hehe
Der krammede dig: eehm.. Astrid
Der sagde 'Jeg elsker dig' til dig: ehm.. det er virkelig meget lang tid siden. Tror det flere år siden jeg direkte har sagt "Jeg elsker dig", udover til mine plakater Oo
Du blev sur på: Min mor tror jeg
Der blev sur på dig: Det ved jeg ikke?
Der slog dig: eh.. kan jeg ikke huske
Du havde lyst til at slå: Ved ikke...
Der sagde hej til dig: Min mormor :D
Der skrev et brev til dig: Skat Oo
Der skrev et digt til dig: Det er der vidst ingen som har gjort!
Der var i biografen med dig: Min mor :D
Der sang til dig: sang sang.. hm, det kan jeg ikke huske :D
Der fik dig til at græde: Ehm, hvad kan man sige,Britney Spears, faktisk, fordi hun holder koncert imens jeg er i USA...
Du så film med: Min mor?
Der fik dig til at smile: til er smile? Det gør folk nemt. men tror det var min mor!
Der fik dig til at grine: ehh.. Kan jeg altså ikke huske
Der så dig græde: Min mor
Der købte noget til dig: min mor :D
Du havde et crush på: Ehm.. Nick Jonas (huhm)
Du råbte af: Ved det ikke?


-----------------------------------

Hvad var det sidste ..

Du spiste: Tærte :D
Du drak: Cola :D
Blad du læste: Bravo :D
Tvserie du så: eeh.. Project catwalk
Radiokanal du hørte: P3 :D
Du ødelagde: Vidst..
Du sagde: "Ýay", tror jeg nok!
Musik du hørte: hm.. Jonas Brothers må det være

--------------------------------------

Er du ..

Venstre/højrehåndet: højrehåndet
Imod homo brylluper: Nej da!
Mørkeræd: JA!
Enebarn: Nope
Imod aborter: Nej
Vegetar: Nej :)
Gud: Nej eg er ikke gud?
Forelsket: Nope

-----------------------------------------------

Hvad stod der i den sidste besked du modtog: Okay, vidst nok
Hvad er klokken ligenu: 19:34
Kan du lide din mor: Ja da
Kan du lide din far: Ja da
Kan du tegne: ja ;) Det kan vi jo alle
Er du på msn ligenu: nej
Har du en iPod: Ja (lidt mange xP)
Kan du lide at gå i svømmehallen: Nej!

Ingen kommentarer: