Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 18. april 2009

TOM SAGEN - HVOR ER DET SINDSYGT!!!! De syge pigerne!!

Image and video hosting by TinyPic

Shit main! Hvor er det sygt :o Det jo sindsygt!! Helt uhyggeligt!!
Ej det er vildt!! Har en helt underlig fornemmelse!
Tænk hvis det er rigtigt :o Tænk hvis alt det er sandt!!
Så det jo bare syge! Så syge i hovedet! Hvor er det vildt!!

- Seriøst! Jeg vidste der var noget galt! Jeg vidste det ikke kunne være rigtigt!
Ikke den Tom jeg kender, ikke Tom! Jeg VIDSTE det!
Nok har jeg ikke brugt noget tid på dem i lang tid. Men jeg kender dem...
Jeg ved han aldrig ville gøre det på grund af de få ting! Jeg vidste det bare!
Jeg kunne mærke noget var galt! Jeg vidste det...

Det jo syge de piger! De er SINDSSYGE!!! Det er så vildt!!
Og det er så uhyggeligt!! Oh my God, hvor er det vildt!!

Ingen kommentarer: