Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 23. december 2009

It's Christmas!!! - I miss my camera...

Ah yeah!
Then it's Christmas!!
I have found out that I write too much in english, so now its kind of stange to write something in danish xD hhahaa!
I don't really had the energy or time to make a new blog in english... or change the whole blog until english! Not at ALL! Ahah xD
Anyway, I will try in danish, it's just hard to change over to.. just THEN!
But.. yeah - I have just wrote in German too, so lets get started ;)

Yeah, nu er det jo JUL! Og det er lillejuleaften i dag! Hvor sjovt er det ikke?! WAY!
Men jeg må sige, jeg har ikke været i julehumør siden den 9 december xD - Men det er ved at blive indhæntet nu igen! I går var jeg ihvertfald i en smule julehumør :D
Legede også sneboldkamp med min Far og Lone, det var bare super sjovt xD YAY!
Vi lavede også konfekt! Og hvor jeg dog savner mig kamera. Tænk på hvor mange ting jeg kunne tage billeder af? jeg har ikke haft det i 1½ måned nu! Man kan virkelig tænke over hvad fuck de mennesker laver!
Jeg har heller ikke kunne tage billeder af noget som helst juligt eller noget ved julen!!
Jeg vil ha' min kamera NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ser Disneychannel - for der er sådan ca INTET i fjernsynet på den her tid. Og så er der bare en reklame hvor der er en som siger "Lad os lave mad" og jeg bliver SINDSSYG!!! Det lyder simpelhen så utrolig indigennem FORFÆRDELIGT IRRITERENDE!!! Jeg bliver så sindssyg af at høre på det, bare stemmen og den måde det bliver sagt på! Åh nej altså! Forfærdeligt!


Så, jeg laver min jule video! Som jeg jo har gjort to gange før, og my God den er dårlig xD Hahahaaa, i år er den dårligere end nogen sinden før! Seriøst!!
I det hele taget er de jo dårlige hver gang, ikke? Ihvertfald i forhold til hvad jeg kan! - Det er totalt ud over min egen forventning og standart xD hahaaaa - Men de er videoer er jo på en måde også bare for sjov! Det jo ikke fordi jeg tænker på rytme, timing, eller hvordan tingene ser ud. Så meget ihvertfald. Normalt ville det være noget lort det jeg laver, men nu skal jeg jo bare ha proppet så mange ting in som muligt! Og lige, er jeg gået lidt i stå xP Mangle en masse ting jeg kan putte ind! Det ikke godt... Og den er utrolig dårlig! Virkelig meget!!
Og jeg tror sgu heller ikke jeg når at blive færdig! Jeg håber virkelig jeg gør, men tror det ikke.. um!

Ingen kommentarer: