Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 3. december 2009

JESUS OG JOSEFINE!! JEG ELSKER DET!!!

Josefine, så sig dog ja til Oskar, han er så super nusser cute xD Haha, GO RAZZ!!! og Go MGP-tema kalender!! Glæder mig til Sebastian kommer xD De var alternative med rollerne den gang :D JEG ELSKER DET!


Jeg ELSKER Jesus og Josefine, jeg elsker det så så så så så så MEGET!!! Det er den BEDSTE julekalender der nogen sinden er lavet!!! Det så vildt!! DET ER BARE SÅ GOOODT!!!!!!!!
Det er 3 december!! 3 afsnit!! Og jeg er blevet afhængig af det igen!!

åh My God!!
Og hvor er de SINDSYG NUTTET!!!!! Mini mini mini!!!
Åh MINI RAZZ (KICK FLIPPER VILDT!!) Og Mini Sebastian fra B-boys!! EY!!! Og hende der spiller Josefine, er super sød!! De er SÅ SÅ nuttet!! Især Razz (Oskar) HAN ER SÅ VILDT SØD!! Jeg sidder bare hele tiden og siger "Oh God, hvor er han dog sød""Oh God hvor er de nuttede" De er simpelhen SÅ SØDE!!!!! Og Oskar har spurgt Josefine om de skal komme sammen (xD) i det her afsnit :o!!! IH HVOR CUUUTE!!!! HAN ER SÅ SØD!! Og så længere fremme kan hun jo lide Jesus (Sebastian) ÅH! Glæder mig til sebastian kommer xD Ihihihi!!! DEN ER SÅ SYGT GOD DEN JULEKALENDER MAIN MAIN MAIN MAIN!!!
JEG ER HELT VILD MED DET!!
DET ER FANTAAAAAAAAAAAAAAAAAASTIIISK!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!
- Det utroligt svært at finde billeder fra den her julekalender Oo

Ingen kommentarer: