Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 18. december 2009

Quiz om me

Yay! hæhæ!
Jeg har lavet en quiz om mig selv xD - På Facebook Oo
Det synes jeg er sjovt!! Især sjovt at se hvad folk tror er svar :D Og hvor meget de ved om mig, tihi! Yay yay yay!!
That's so fun!
På den her side er quizzen xD :
http://apps.facebook.com/quizdoyouknowme/quiz.jsp?rp=1&key=J03V&q=21175455

Nå, her er alle spørgsmålene: Så kan i gætte xD :

1) Hvilken maaned har jeg fodselsdag?
a) Januar
b) Juni
c) Maj
d) August
e) April

2) Hvad er min livret?
a) Pizza
b) Sushi
c) Pasta med pesto
d) Falafel
e) Tomatsalat

3) Hvad er min yndlings musikgenre?
a) Pop
b) Hiphop
c) R'n'B
d) Rock
e) Jazz

4) Hvad er min yndlings farve?
a) Rod
b) Blaa
c) Sort
d) Hvid
e) Orange

5) Hvad er min yndlings film?
a) Moulin Rouge
b) Mamma Mia
c) Dirty Dancing
d) Twilight
e) Strictly Ballroom

6) Hvem er min yndlings instruktor?
a) Richard Curtis
b) Tim Burton
c) Baz Luhrmann
d) Peter Jackson
e) Danny Boyle

7) Hvad er mit yndlings sprog?
a) Engelsk
b) Norsk
c) Dansk
d) Tysk
e) Spansk

8) Hvilket land har jeg ikke vaeret i?
a) Vietnam
b) Island
c) Japan
d) Canada
e) Kina

9) Hvilken farve er mine ojne?
a) Blaa
b) Brune
c) Graa
d) Raade
e) Gronne

10) Hvilket band har jeg en engelsk nyhedsblog om?
a) Tokio Hotel
b) Panik
c) The Rasmus
d) Killerpilze
e) 30 seconds to mars

11) Hvem er min yndlings skuespiller?
a) Leonardo DiCaprio
b) Hugh Jackman
c) Johnny Depp
d) Jackson Rathbone
e) Hayden Christensen

12) Hvilken af disse sider bruger jeg mest tid paa?
a) Facebook
b) Twitter
c) Myspace
d) Flickr
e) Bebo

13) Hvilket navn er mit yndlingsnavn?
a) Daniel
b) Aki
c) Mia
d) Juri
e) Lotus

14) Hvilken af disse musikere har jeg ikke vaeret til koncert med?
a) Take That
b) Paramore
c) Panik
d) George Michael
e) Linkin Park

15) Hvor mange gange har jeg farvet mit haar?
a) 1
b) 0
c) 2
d) 3
e) 4

16) Hvad er mit kaeenavn?
a) Lino
b) Bine
c) Har ikke noget
d) Lily
e) Lilla

17) Hvad synes jeg om rygning?
a) Ved det ikke
b) ELSKER det!!!
c) Er lige glad
d) Synes det er fint nok...
e) Hader det SAA MEGET!

18) Hvad er min yndlings ojenfarve?
a) Gronne
b) Isblaa
c) Morkegraa
d) Brune
e) Morkeblaa

19) Hvad synes jeg om alkohol?
a) Smager DEJLIGT!
b) Fedt!
c) Har aldrig smagt det :o
d) Smager vildt daarligt
e) Det okay

20) Hvad er min yndlings bog/bogserie?
a) The Twilight saga
b) The Mortal Instruments
c) Harry Potter serien
d) Engle og Daemoner
e) The House Of Night series

Ingen kommentarer: