Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 11. januar 2010

Bare spørg mig.. jeg aner bare ikke hvad det er, og nej, jeg er ikke 18 år!

Okay, jeg må nok ligne en type som gerne vil udspørges om noget specielt... Og så ligner jeg en der er ældre end jeg er. Jeg blev stoppet to gange - det samme sted. Det var tydeligt at det lige var mig de ville tale med, der var ingen måde vi ikke ville støde ind i mig, timig for dem begge var lige så vi mødtes. Den første: "må jeg stille dig nogle spørgsmål?" Jeg siger ja. "Først skal jeg lige høre hvor gammel du er", "16". "Nå, så må du godt gå videre.." Huh. Den anden, samme timing, "vil du lige stoppe, vi to skal lige tale sammen" meget mere selvsikke og bedrr til at tale. Jeg smilede bare, ookay? Jeg SKAL simpelhen. Men jeg tænkte bare det var sjovt fordi jeg vidste jeg var for ung. Hab stod med en pakke cigeretter, og pillede ved en cigerat hvilket irriterede mig!
"Du er over 18 år ikke?" "Nej det er jeg ikke" "okay, så må du godt gå videre"

Ingen kommentarer: