Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 1. januar 2010

Watching Avatar second time. Was so much into it, that I tried to breath along with Jake when he couldn't breathe!


Ahaaaaa!!
Watching Avatar in 3D!!!
Jeg må sige, lige 3D, hmm... Det var kun ikke de 60 kr. ekstra værd vil jeg sige!!
Jeg må erkende, at jeg synes ikke at 3D var særlig fantastisk. Slet ikke så fantastisk som jeg havde regnet med!
Jeg havde regnet med en del, som mange sagde! Åh hvor godt det var.. Ihvertfald havde jeg troet det var. Og der var da nogle få ting ind imellem! Men jeg synes langt fra det var det værd!! Det gjorde på ingen måde filmen bedre!! Overhovedet ikke! Så ingen grund fra mig, til at betale alt det ekstra for 3D!!
Men det ødelægger jo ikke fornøjelsen og glæden for den utrolige fantastiske film :D WOW!! WOWO WOW og WOW Igen og igen!!
Jeg fangede mig selv i en virkelig sjov ting!
Jake var ved at dø, fordi han ikke fik ilt, og træk virkelig meget efter vejret, besvimer så til sidst, og Neytiri kommer og redder ham, og giver ham ilt-masken.
Under det hele, starter Jake med at vågne op. Og prøver at komme ud, komme på sin kørestol, men den kører væk fra ham, og han forsøger at kravle hen til ilt masken... Under alt det holder jeg vejret -Haha, så får han ikke fat i den, og prøver virkelig at få luft, prøver at trække vejret, men der er ingen ilt til ham. Der tar jeg mig selv i at sikke og trække luft ind VIRKELIG hurtigt, som om jeg prøver at få vejret og ikke kan få det xD HAHA! Jeg fik virkelig levet mig selv ind i filmen der!

Ingen kommentarer: