Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 18. januar 2010

Dansk Terminsprøve Heute


Okaaaaaaay!!
Ja jeg havde terminsprøve i dag.. Terminsprøve er noget lort! Men eksamen er værer! Skole er bare hårdt Oo ah yeah..
Jeg sidder altid og går i pause ved sådan nogle prøver, så sidder jeg bare og glor... eller spiser - det mest for at lave noget, selvom jeg er bange for at alle kan høre mig spise højt! Hmm...
Og så har jeg som altid sange i hovedet, sidder altid med dem i hovedet. I dag begyndte jeg at sidde og synge Adam Lambert's Miracles! Altså, virkelig, bare uden lyd! Sad og mimede, og den kørte i mit hoved!
Oh yeah.... Baby you know that, maybe it's time for miracles! Cause I ain't giving up on love!!
Well yeah... Nå, men jeg skulle skrive en blog, om Købehavn, rette nogle gramma ting og skrive en stil... den var om at rejse, jajajajaa.. det var kedeligt og dårligt Oo

Ingen kommentarer: