Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 14. januar 2010

P3 guld is COMING!

Okay, this is how I would like to vote myself :D:

P3 Prisen
Nominerede:
I Got You On Tape
Julie Maria
Oh No Ono
Turboweekend
When Saints Go Machine
Jeg ville stemme:
Oh No Ono

P3 Talentet

Nominerede:
Annika Aakjær
Giana Factory
Ginger Ninja
Lars & The Hands Og Light
The Rumour Said Fire
Specktors

Jeg ville stemme:
Ginger Ninja

P3 Lytterhittet
Nominerede:
Alphabeat: The Spell
Balstyrko: Intet Stopper Helt
Carpark North: Save Me From Myself
Dune: Victim Of The City
Jooks: Hun Vil Ha En Rapper
Magtens Korridorer: Milan Allé
Medina: Kun For Mig
Mew: Introducing Palace Players
Mikael Simpson: Inden Du Falder I Søvn
Nephew: 007 Is Also Gonna Die
The Raveonettes: Last Dance
Seebach: Engel

Jeg ville stemme:
Carpark North: Save Me From Myself

P3 Live Prisen:
Nominerede:
Malk De Koijn: Roskilde 2009
Mew: Roskilde 2009
Nephew: DanmarkDenmark Tour
Magtens Korridorer: Milan Allé Tour
Trentemøller: Roskilde 2009

Jeg ville stemme:
Mew: Roskilde 2009

Ingen kommentarer: