Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 22. januar 2010

Chris Martin’s ‘Viva La Vida’ jacket *die* - HAITI DONATIONS!!!

OH MYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uf uf uf uf uf uf uf uf ´!!!!!

Jeg ELSKER DEN HER TRØJE!! Jeg har elsket den siden FØRSTE GANG jeg såå DEN!!!!!!
Det er noget af det FEDESTE DER FINDES!!!! JEG ER SÅÅÅ SINDSYG VILD MED DEN!!! AW!!!!
Jeg er simpelthen SÅ vild med de coldplay trøjer lige siden jeg så dem første gang!! Og jeg har ønsket mig dem SÅ MEEGET!!!!!!!!!!!!!!!
Og og og og og og og og og og hvad så NU :o!!
CHRIS MARTIN DONERE FAMNE HANS TRØJE!!!!!!! TIL HAITI!!!! SÅ MAN KAN BYDE PÅ DEN!!!!
OH MY!!! *dør*!! JEG VIL SÅ GERNE HA' DEN TRØJE!!!! Og han DONERE DEN FAMNE :o Hvor VILDT er det ikke lige :o :o :o!!! De musikere er simpelthen SÅ UMÅDELIG FANTASTISKE!!!
Man kan byde på den
HER, På EBAY!
uuuuuuuuum! Men "grund budet" nu er..... £ 1020!.... altså man skal sikkert ganges med omkring 10! Så det er SINDSYGT MANGE PENGE :S Og ville jeg ALDRIG kunne få! SØRGELIGT!!!!!!! - Men jo flere penge to Haiti jo bedre jo :) Så det godt... Men OH MY GOD hvor ville jeg da utroligt gerne ha' den trøje!!!!


I det hele tiden er det FANTASTISK det alle de musikere gør for at støtte Haiti!! Især 30 seconds to mars :o Det utroligt!!!!!
Tweets fra 30 seconds to mars og Jared!:

---not about how much you give. help if you can.
---We're playing a free show at the 2010 Grand Prix at Park City Mountain Resort this Saturday! http://ow.ly/YIFP
---@MUCHMUSIC: 30 Seconds to Mars singer @jaredleto donates $1700 to fan-run fundraising site! JOIN US. www.echelonhouse.com
---Bid for tickets, backstage access, & dinner w/ @30SECONDSTOMARS at a concert of your choice: http://ow.ly/Y3sk All proceeds go to Haiti
---I have the fondest memories of haiti. beautiful magical place and wonderful people. im very lucky to have lived there. hope to go and help
--- @jaredleto: just made a donation here....http://bit.ly/6LpSRm lets start another house
--- turn on cnn. we are here live doing our best to raise badly needed money for haiti. spread #cnnhelphaiti
--- im on larry king right now if you havent already its time to start helping. haiti needs you
----I lived in Haiti when i was young. It is a magical place with wonderful people. Please help. Use your phone + text HAITI to 90999 right now


Man skulle tro det ikke var sandt?! Hvordan kan man være så utrolig fantastisk?! Oh My!


Og så donere de, at man kan byde på Ebay, for en MIDDAG med 30 seconds to mars + biletter til en koncert man selv vælger!! Det helt vildt så meget de drenge gør, de er vidunerlige som umuligt!! UM!!!!
Man kan virkelig også mærke hvor meget det her betyder for Jared!!!

Ingen kommentarer: