Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 25. maj 2011

For mange billeder

Jeg har endnu flere billeder, som jeg har taget, som jeg gerne vil dele med jer!
men, der er problemer.. ARGH!
Ja, store problemer...
Siden kan ikke trække alle de billeder på en side!!
Har i lagt mærke til, at når I går ind på min blog er den langsom? og det tar tid før alle billederne kommer.. ja det sandt... ARGH!
Det er sgu irriterende... så jeg skal nok ikke ligge så meget mere ind, før nogle af indlæggene er væk fra den her side.. irriterende vil jeg sige, er I ikke enige?
Så, jeg skal til at skrive noget mere, og putte færre billeder ind xD
Jah.. jeg kunne også bare gøre sådan erder er mindre indlæg på hver side? hmm....

Jaja, så kan jeg jo tale om mine prøver..
Jeg skal ikke til nogle eksamen i år! WUHU!!!! - Jeg skal til gengæld til TRE årsprøver.
Skriftlig engelsk - Det okay! , Mundtlig historie - på en meget underlig måde, skal fremlægge for hele klassen på et museum..., o
g mundtlig tysk - ARGH! er jeg nervøs over!!!!
Som I kan se, har jeg lige fået set begge sæsonerne af Glee !! YeAH!
Og så har jeg fundet VERDENS bedste TV-SERIE!!!

En ny Sherlock Holmes serie!! Jeg siger jer - den er FANTASTISK!!!! Min total total total NYE yndlings!!!! - Der er desværre kun tre episoder (hver på 1.5 time) men der kommer snart FLERE!!!! Den er fuldstændig genial, og vildt fedt lavet teknisk mæssigt og i forskellige effekter osv..
MAIN! I totally love it!! Det er TOTAL yay! Geniale GENIALE karakterer, og ham som spiller Sherlock Holmes er GENIAL, jeg siger jer, GENIAAAAL!!! Og jeg elsker hans karakter, hans replikker, den måde han er på, går på. Det er bare PERFEKT Sherlock H
olmes!!
Det samme gælder for John Watson, han er også bare PERFEKT fundet!! Det er total yay alt sammen!!!
og så foregår den i NUTID. Virker underligt ikke? Tænkte jeg sgu også.. men det er GENIALT!!! TOTAL TOTAL TOTALT!!!! - Hurra Hurra! Tjek den ud den serie!!

Og nu kom der så et billede alligevel xD muhahaaa

Ingen kommentarer: