Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 27. maj 2011

Quotes

Okay, imens der stadig er for mange billeder her på siden (det begynder at blive lidt underligt det her, ikke? Derfor har valgt IKKE at tænke på det med billeder. Det gider jeg sgu ikke tage hensyn til mere nu! YAY!!), så vil jeg lige dele noget med jer.
Jeg er nemlig crazy vild med citater. Jeg siger jer, der er mange geniale og meget kreative mennesker, som har sagt nogle virkelig fantastiske ting. Det vildt så klogt og rigtigt det folk har sagt. Og det er vildt så smukt og fantastisk nogle har kunne beskrive ting. Ja, der har levet nogle virkelig fantastiske mennesker, som bare har kunne det med ord.
MEN, det som jeg så vil komme til er, at jeg har lavet min EGEN side, hvor jeg deler citater (på engelsk). Altså en side på Tumblr. Og det går faktisk super godt, og jeg vil derfor lige dele det med jer, så i kan se nogle af de vildt smukke citater:


Og så vil jeg da også lige dele nogle gode citater her på siden ^^ Yay

I believe in everything until it’s disproved. So I believe in fairies, the myths, dragons. It all exists,even if it’s in your mind. Who’s to say that dreams and nightmares aren’t as real as the here and now?
- John Lennon

Dancing is silent poetry.
- Simonides

All of us get lost in the darkness, dreamers learn to steer by the stars
- Rush - The Pass

If people sat outside and looked at the stars each night, I’ll bet they’d live a lot differently.
- Bill Watterson

I liked things better when I didn’t understand them.
- Bill Watterson

There is a way that nature speaks, that land speaks. Most of the time we are simply not patient enough, quiet enough, to pay attention to the story.
- Linda Hogan

Ingen kommentarer: