Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 25. maj 2011

My favourite Glee

Okay, lidt Glee amok..
Der er lige få ting jeg vil dele med jer.. Jeg må erkende at ikke alle sangene i Glee er særlig gode.. De er ofte lidt for normale, og for tæt på orginalen. Især når orginalen er sunget af en som synger bedre, er det ikke helt hurra ;) Hihi, men ikke mere negativitet.
For den sang jeg vil dele med jer, er simpelthen så smuk, at man skulle tro det var løgn. Sangen i sig selv, er jo så smuk, så man ikke kan andet end at blive vildt rørt. Derefter, så synger de her to simpelthen SÅ UTROLIG fantastisk!! Lea Michele og Jonathan Groff- Simpelthen så smukt, deres stemmer er så vidunderlig. oh my dear goodness... Deres stemmer sammen, det er så perfekt og så smukt.. simpelthen. Det er ikke mere at kunne sige, bare at vise jer dette:

Den her sang er helt klart den smukkeste i hele serien! Desværre kunne jeg ikke finde en video hvor man også kan se selve "filmen".. øv

Men der er også andre jeg lige må dele med jer!!
Især fordi jeg er helt vild med Darren Criss xD Samtidig også Chris Colfer! Og med de rolle de to spiller ^^ (Blaine og Kurt)
Derfor vil jeg dele nogle sange med jer! YEAH!: - (Lig lige mærke til deres fede uniformer endnu en gang xD)

Darren Criss, synger "Somewhere only we know", til Chris Colfer (Blaine til Kurt) Og han gør det simpelthen så godt! Jeg elsker virkelig den her sang, og det er en virkelig god version den her! Han gør det virkelig super godt!!


Og Baby, it's cold outside, gør de det virkelig godt! Det sådan en sød duet de får lavet! I love it!


Og så teenage dream, super fed version, og det lyder super godt når Darren synger den!!


Så synes jeg også lige den her blanding af Umbrella og Singing in the rain, er seriøst GENIALT mixet sammen, det lyder super godt!!! Sådanne blandinger eller ændringer af sange, gør de desværre virkelig sjældent!

Ingen kommentarer: