Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 27. maj 2011

Say You Don't Want It


Den her musikvideo er simpelthen så sød og så oprigtig.. Du skal lige se et stykke, før den rigtig begynder

Du skal se den først, før du læser det næste jeg vil skrive:
Jeg har hørt sangen en gang, og synes sgu den okay god..
Jeg kan godt lide oprindeligheden i den her video, den måde de opfører sig på. Det virker så virkeligt og meget troværdigt. Slet ikke som det meste skuespil. Slet ikke overfladisk eller overspillet. Det her virker virkelig virkeligt.
Seriøst. Det er så vildt. De lader ALLE indtryk og følelser flyde ud. Hver eneste lille ting. Se deres ansigter, se den måde Emma reagere på. Hun ligger INTET låg på følelserne og tankerne. Hun observere alting og hendes udtryk og følelser reagere på det. Og det kropsprog de bruger.. seriøst, det her kunne ikke blive mere fantastisk. Hvis bare der var nogle som spille endnu mere skuespil som dettet! Det minder meget om skuespil, da skuespillere skal vise deres følelser MEGET voldsomt og tydeligt. Men det her, er nu endnu mere fantastisk. Seriøst.. Jeg kunne blive ved, kan ingengang forklare hvad det er jeg vil sige, men jeg er total forelsket i det.
Første gang jeg så billeder og små klip fra den her video, så troede jeg faktisk at det var ægte billeder, jeg troede at Emma Watson og den her dreng, George Craig, i virkeligheden var forskelsket og rendte rundt. Eller i det mindste optog det her til en film. Men nej, det er sgu bare en musikvideo.
Jeg synes Emma Watson ser helt fantastisk ud her, og hun er simpelthen så sød. De ser så søde ud sammen, og det virker bare så perfekt.
Og på en eller anden måde, så er jeg helt vild med lyset i den her video. Det er ikke fordi det er høj kvalitets video, sådan kunstnerisk rigtig på nogen måde eller specielt lys eller klip eller billeder. Men jeg er sgu helt vild med noget af det lys de har på billederne og jeg er helt vild med farverne!! WOA!
OG! Main, just saying. George Craig er super cute i den her video *.* Seriøst! Det tøj han har på, den måde han går på, den måde han bevæger sig på. Han er SÅ cute!! Måske er det bare fordi han spiller, men seriøst. Han virker så ung og nuttet og naiv og rolig og total ligeglad med alting! Hans tøj er genialt!! Han er super sej. ligesom Emma Watson. Der er rygter om at de er sammen, og hvor cute ville det ikke være?

SÅ, til det I ikke måtte vide før I så videoen. I har måske regnet det ud eller noget? Især når man tænker på slutningen. Men i virkeligheden, så "er" de hunde. Ja, de er godt nok mennesker, men de skal "spille" hunde, opføre
sig som dem og være dem. Det hele er spillet over som om de var hunde. Hvad siger I så?! Se videoen igen, og se hvor genialt det er!
Se videoen, og tænk på det jeg skrev før. At det virker oprigtigt og troværdigt og sandt... Ja, det er simpelthen fordi de spiller hunde. Hvis de var mennesker ville de være anderledes. Tænk på det kropsprog og den måde at opføre sig på! Wow, tænk hvor vi mennesker dog overtænker.. Som jeg sagde før, i starten. Tjek det lige, den måde de lader HVER eneste følelse vise og slet ikke tænker på noget som helst, bare viser det hele frem! Det vildt.. Det er noget du aldrig vil se naturligt. Det er seriøst vildt.. og nu begynder jeg igen, og kommer ud hvor jeg ikke kan forklare hvad jeg vil sige. Men det her viser bare så utroligt meget om mennesker..
Jeg synes den her video er helt igennem genial!! Er blevet en af mine yndlings. og igen.. George Craig og Emma Watson SUPER CUTE!!! - Jeg elsker at han slikker hende på kinden xD HAHAHA!


Tror jeg skal tjekke det her band ud, by the way!

Ingen kommentarer: