Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 25. maj 2011

Glee style


Der er virkelig noget seriøst fedt tøj i den her serie!! Men det er HELT VILDT svært at finde billeder af tøjet, jeg jeg fandt nogle:
Først kjoler:
- Den er seriøst flot den her røde kjole!! Det her var det eneste billede jeg kunne finde!
- Helt vildt flot frakke!
- Jeg synes den stribede jakke er vildt sej!!
Tina har også noget super sejt tøj på nogle gange, det her var det eneste jeg kunne finde:

Men den med det ALLER mest geniale tøj, er UDEN tvivl Kurt!!! - Det her var hvad jeg kunne finde, se lige!! :


Og så de her overnaturlige seje uniformer!! Jeg er HELT vild med dem!!!!!!
- Og kurts frakke med tørklæde her!! VIRKELIG NICE!!!!!

Ingen kommentarer: