Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 17. maj 2011

Pirates of the Caribbean - on strange tides

Okay, jeg forventede ikke særlig meget af den her film. Den sidste var godt nok ikke særlig god, og ødelagde sådan set det hele.
Kun dejlige Johnny Depp, var det eneste gode i den film!

Så jeg forventede altså ikke meget af den her helt nye film. Det lød alt alt for meget som typisk Disney, som gør alt for at tjene penge, og derfor bare lave 100 slags af den samme film, fordi den er en smule populær. Det gør at de fleste film bliver lidt halv-lavet og ikke med så meget sjæl eller hjerte i det.
Men, for satan da. Jeg må da nok sige, at denne film var en positiv overraskelse. Det var bare VILDT god!! Seriøst GOD!!!! Den er virkelig tænkt igennem, og ikke som mange andre af Disneys dumme svupser.
Der var så vildt mange gode detaljer i, så smuk lavet, så genialt lavet, så mange dejlige detaljer.De har virkelig lagt meget i den film,.
Hvad jeg ikke havde troet jeg ville sige, hvad i starten var min negativitet ved det, er jo at det hele nærmest er nyt. Det er de samme karakterer nogle af dem, og selvfølgelig samme emne. Men mange karakterer er nye og alt er ret nyt. Helt nyt historisk set, og meget meget få af de gamle karakterer og den gamle historie. DOG er der nogle få historiske ting som kæder det hele sammen stadig, og det er bare så vildt fedt. De har skabt sådan en fantastisk balance. og som jeg startede med at sige, så troede jeg det ville være negativt det her med at de lavede helt nyt. Men det er faktisk bare endnu mere positivt!!!
Jeg er HELT vild med mange af de nye karakterer som dukker op. En del af dem er virkelig gennemtænkt.Og især et helt bestemt par er bare fantastiskhed. De er simpelthen så søde, så.. argh, det så dybt. og det er så sørgeligt. og jeg er helt vild med det. Så smukt. I'm in love with their lov. Især fordi jeg var helt vild med ham fra starten af.

Men jeg vil ikke sige for meget, for det vil afsløre hele filmen, og den har jo ikke haft premiere i endnu. (var til gallapremiere)
Der er faktisk ikke så vildt meget humor i filmen. Den er ikke så sjov faktisk. Der er nogle få ting, men der er intet hvor man griner højt. Slet ikke noget hvor man kunne høre hele biografen. Det måske lidt ærgeligt, og kunne være fedt med en masse jokes. Meeen, da jeg jo er så vildt med familien, må man jo sige at det måske ikke har betydet så meget? Så ville jeg jo ikke være så vild med den ^^

Men jeg hader 3D. Det ødelægger filmen lidt. Mine øjne kan ikke lide det. Jeg kan ikke fokusere ordentligt. Og mine øjne bliver så vildt forstyrret og trætte. Det her 3D, giver ikke det der specielle man altid får når man er i biografen. Ens synsfelt er total indskrænket og forstyrret. Og glassene er total dumme, tit fedtede. Og så er de skide irriterende at have på.

Jeg glæder mig VILDT til at se den her film igen, og UDEN 3D!!!

3 kommentarer:

Daniel sagde ...

Rigtig god anmeldelse :-)

Line sagde ...

Jeg takker ^^

Lone Skadborg Svare sagde ...

Enig ;o) KF