Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 29. september 2009

AFI's nye album - UDE IDDAG!!


um.. det så underligt at sidde her, og så udkommer AFI's nye album I DAG!

Og så er jeg bare her på efterskolen.. wow...
AFI betyder bare så utroligt meget for mig! I åbnede en hel ny verden for mig drenge! Og uden den verden, ville jeg ikke være den jeg er i dag!
Og så udkommer deres album Crash Love i dag!!

Jeg har det her forhold til AFI - jeg holder utroligt meget af demLink, og deres musik betyder bare SÅ SINDSSYGT MEGET for mig! Så det helt vildt!!
Men alligevel har jeg ikke alle deres CD'er - har ikke hørt alle deres sange - og bruger faktisk ikke så meget tid på dem. Men det er nu end næsten det der gør det så specielt! Jeg kører nemlig ALDRIG træt i dem! Og jeg elsker dem altid lige meget! Og det gør jeg har et helt specielt forhold til dem! Og det er bare fantastisk!!!
Glæder mig super til at høre deres nye album og nye sange!!
Det betyder så utroligt meget for mig!!

Ingen kommentarer: