Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 19. september 2009

Næsten alle mine yndlingsbands udgiver hver en meget ventet CD, PÅ SAMME TID!!!!

UM! Det er altså bare syrret det her!!
Okay okay, main!

Panik! Ja, det nye album er virkelig lang tidsventende, det har taget 2 år for dem at lave den, og nu ENDELIG UDKOMMER DEN!!! Panik er tilbage, YAY!! Deres album, PANIK udkommer den 25 september :D!!


Og så er der ELSKEDE AFI :D!! De kommer nu også med et dejligt nyt album!! Det første ikke-live-album siden jeg blev vild med dem!! WOW! Det bliver så fedt!! - Crash Love!!!

(Her er intet cover endnu!)
Og såååå 30 seconds to mars! Med deres This is war :D Deres sidste album udkom i 2005! Så MAIN! Længe ventet album!!! This is war udkommer snart, nok i oktober, MAIN! IIH! It is crazy!!


Well, og så er der jo.. Tokio Hotel! mmh! Ej, ikke en af mine yndlings bands, men main de hører da under her. Deres CD.. eller CD'er JO! main, engelsk og tysk -.-' Hvor nedern er man? Nå men, den udkommer i 6 oktober, yeah! Nå men, deres sidste var i 2007! SÅ! um, det lang tid siden også!! (Main jeg hader det nye albums cover)

- Det altså virkelig vildt at de ALLE kommer på samme tid!! MAIN!! Det næsten ærgeligt de ikke spreder det lidt mere. Alle på samme tid! Alle samme år og alle samme del af året, hihi og samme måned endda! WELL! Men viildt!!

Øj jeg glæder mig bare så super duper meget!!

Ingen kommentarer: