Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 1. september 2009

Det er en underlig dag i dag...


... Og jeg har ikke tid til at tænke over det, hvilket gør den endnu mere underlig!


Ja, det er mystisk!
Og det mest underlige ved alt alt er...
Jeg er ved at gå tilbage til dem. Ikke så meget som før men stadig faktisk lidt!
Har endda lige bestilt deres nye single, selvom jeg næsten ikke har hørt den og ikke bryder mig SÅ meget om den...
Det som om jeg har langt om længe tilgivet dem, og er gået over til dem igen efter tilgivelsen...
Jeg synes nu kan kan kalde mig fan igen, og føle mig fan igen...

Ja... Det er Bill og Tom's fødselsdag i dag.
Sidste år syntes jeg det var meget underligt, og jeg sad sådan lidt.. og anede ikke hvad jeg skulle gøre.. og jeg var ikke sammen med de andre...
Året før var en af de bedste dage jeg har haft. Mig og Karen og Ida havde det bare SÅ fedt! Og vi var så vildt glade!
Dagen før stilte vi os op på stole, og da kl. blev 12 sprang vi ned og råbte tillykke og dansede til Tokio Hotel sange! Det var SÅ fedt!
Om dagen var vi til vejfest på Ida og Karens vej og det var bare SÅ sjovt! Og vi var så overgiret og glade hele tiden!!!

Og vi lavede mega sej kage, som smagter super duper godt, og vi købte gaver til hinanden, og hyggede os bare vildt meget!! Det var bare sådan en god dag!!

Ingen kommentarer: