Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 20. september 2009

Første gang jeg har følt noget positivt ved New Moon filmen...

Den nye trailer:


Ja, jeg erkender. Jeg acceptere det sgu-- Der er RENT faktisk noget ved den her trailer jeg ser positivt! Noget som får mig til at tænke at filmen måske ikke bliver den største skuffelse af alle!
Det ser faktisk lidt lovende ud!
Helt seriøst!
Jeg vil sige, der er sgu nogle af de her ting hvor jeg tænker, hey, det sgu okay! Det sgu noget jeg godt kan overleve og leve med!
OG! Der hvor hun springer ned i vandet fra, DET SÅ JEG I USA!! HELT TILFÆLDIGT!! Det er en af de smukkeste steder jeg nogen sinden har været og det var så vildt, og så har de sgu VALGT DET STED! Det sgu syrret! Men men, det er tilgengæld ikke der hvor de skulle være ifølge bogen, men whatever!
Ja, jeg kunne sidde i flere timer og remse op med fejl ved det her, men jeg vil i helhed sige, at det ser sgu lovende ud, det ser faktisk okay ud!

- Grimme troner, og DÅRLIG cast!

Og et lille plus, det rum Volturi er i, det er sgu okay valgt, det fint nok! Det skulle dog være større og mørkt, og uden dagslys men kun ild og andet lys, men det okay okay!
Ja, jeg gider egentlig ikke holde en lang remse, men bare sige, at det er sgu OKAY!
Men traileren er tilgengæld ikke alt for fantastisk lavet, der er nogle ting hvor jeg ville ha' lavet det anderledes! Men det fint...

Ingen kommentarer: