Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 16. september 2009

Ret faktisk, så er det Nick's fødsesldag i dag,.



Og det ER lidt underligt!
BUM!

Fordi.. jeg tror faktisk de har aflyst koncerten i Danmark og Malmö :/
Men jeg kan ikke finde ud af om det er rigtig... UM!
Men udover det, stadig underligt...
Og så er du et år ældre end mig nu Nick! UM! 17 ÅR!! WHAT!!! - Bliver jeg virkelig 17 næste gang Oo? MY GOD! THAT'S CRAZY.. øøøv, alt for gammel...

Nå tilbage til Nick,
Kære Nick.... ey... Du må ikke blive 17 år :o !!! MAIN! Øv... nå.. udover det.. Stort tillykke altså!! Virkelig! , um, jeg håber altså du får en rigtig dejlig dag!
og at dine brødre husker din fødselsdag :o
Og får holdt en dejlig fødselsdag for dig!! Og giver dig super gode gaver!!! yeah!
Ej seriøst.. 17 år? Hvad sker der, det er jo vildt gammelt! Det sgu for underligt.. um!
FUCK, hvor er alle mine Jonas Brothers billeder henne Oo--. De forsvundet... um, det var mystisk! EJ jeg har bare ikke lagt dem over på min nye bærbar.. main det var dumt! (nettet dur heller ikke)
Nå men,. anyway! Stort tillykke med fødselsdagen!
HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Vidunderbarn -.-'

- Ja gid du får det dejligt!!

Ingen kommentarer: