Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 8. september 2009

Det er i dag, den herlige dag, hvor Gustav haaan har fødselsdag!

Den her dag ville ha' været underligere for 7 dage siden, end den er nu... måske?....
- Det her er og bliver for altid det aller sødeste billede af ham!!!! - Jeg ELSKER det!
Foooor.. DET ER GUSTAV'S fødselsdag :D
Og jeg ønsker dig så stort tillykke!
21 år! Virkelig, sikke tiden går! Hvor er det vildt :D
Um! Dig har jeg altid været glad for at fejre, men du er nu aldrig blevet rigtig fejret godt NOK! Vil jeg synes.. Det ærgeligt!! Tror ingen gang jeg har lavet en kage til dig :o - Det kan sgu da ikke være rigtigt?



Åh altså! Du kan altid gøre mig glad når man tænker på dig :D
Og dit fantastiske talent til at spille på trommer! Det er bare SÅ fedt!! Virkelig! Du for sej :D
Åh, og du er så sød! Og glad, og bare dig selv!!
Jeg håber bare du får en rigtig god dag!
og at berømmelsen ikke stiger dig for meget til hoved!
Håber du får en masse dejlig kage og gode gaver og hygge :D
TILLYKKE! Gustav! Du har fortjent det!

Ingen kommentarer: