Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 4. september 2009

Jeg tror lige jeg er blevet vild med Tokio Hotel igen...

Det er virkelig en underlig følelse...



Jeg tror det er løgn.. Det kan da ikke være rigtigt?
De er virkelig så anderledes, virkelig anderledes, og musikken er virkelig ikke helt det samme, de er blevet smittet af USA kan man høre... Men hvad fuck...
Jeg tror virkelig, ARGH!!!!
Jeg kan lide det, jeg kan lide dem! Jeg kan lide musikken!! Der er et eller andet der vækker op!! MAIN! Det her er underligt!!
ARGH! Jeg tror jeg tror virkelig...
Ej, main.. og musikvideoen er jo faktisk ret underlig, og de opfører sig dumt. men alligevel, er jeg lige pludselig helt vild med det! Tror virkelig jeg kan blive vild med dem igen, ARGH! DET HER ER MYSTISK!!!


Um, um!
Jeg har lige fundet ud af at de drenge stadig er så sjove og drengerøvet som de plejer at være, fjollede og dumme, små drenge og dem selv, bare med mere selvtillid! VIRKELIG.. og det er underligt
UM! JEG .. ARGH!!! Virkelig... Jeg aner ikke hvad jeg skal sige eller skrive, um um!

Ingen kommentarer: